مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-20اقتصادي

بیشترین آمار بیکاری یزد بر دوش بانوان/لزوم توجه به مشاغل خرد و خانگی


استاندار یزد بر لزوم توجه به مشاغل خرد و خانگی به عنوان محور کمتر مورد اهتمام در شعار سال تاکید کرد و گفت: یزد در حوزه زنان با بالاترین آمار بیکاری روبروست و این حوزه اقتصادی می تواند زمینه را برای فعالیت بانوان به وی‍ژه درون خانه شان فراهم کند.

- ایسنا/یزد استاندار یزد بر لزوم توجه به مشاغل خرد و خانگی به عنوان محور کمتر مورد اهتمام در شعار سال تاکید کرد و گفت: یزد در حوزه زنان با بالاترین آمار بیکاری روبروست و این حوزه اقتصادی می تواند زمینه را برای فعالیت بانوان به وی‍ژه درون خانه شان فراهم کند.

محمدعلی طالبی امروز سه شنبه سی و یکم فرودین ماه 1400 در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان که ساختمان قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهید ابراهیمی یزد برگزار شد، با بیان این که پرداختن به نیازهای اصلی جامعه در اشتغال و مشاغل خرد الگوی لازم برای امروز است، در این باره اظهار کرد: الگوی بیکاری در استان نشان می دهد که باید سرمایه گذاری بیشتری بر مشاغل خرد داشته باشیم.

وی با بیان این که بسیاری از اصناف و صنایع مانند صنعت نساجی در یزد با کمبود نیرو روبرو است، تصریح کرد: یزد در حوزه زنان خانه دار و دختران با بالاترین آمارهای بیکاری روبروست و این محل اقتصادی می تواند زمینه را برای فعالیت بانوان خصوصا در محل خانه شان فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین آمار بیکاری یزد بر دوش بانوان/لزوم توجه به مشاغل خرد و خانگی

بیشترین آمار بیکاری یزد بر دوش بانوان/لزوم توجه به مشاغل خرد و خانگی