مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-20اقتصادي

صدور بیش از 4 هزار مجوز مشاغل خانگی در استان یزد


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: از ابتدای سال 1397 تاکنون چهار هزار و 234 مجوز مشاغل خانگی مستقل و 51 مجوز مشاغل خانگی پشتیبان از ابتدای سال 97 تاکنون در استان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان، عماد تشکری با اشاره به اهمیت اتصال تولیدات و محصولات مشاغل خانگی به بازار فروش و تامین مواد اولیه این نوع کسب و کار ها اظهار کرد: چند سالی است که طرح های پشتیان مشاغل خانگی به عنوان یک فرصت مطرح شده و در استان نیز 51 مجوز مشاغل خانگی پشتیبان جهت هماهنگی بیشتر بین مشاغل خانگی مستقل و فروش محصولات و تامین مواد اولیه آن ها در بازار تشکیل شده است.

  وی افزود: منابع اختصاص پیدا کرده به مشاغل خانگی در سال گذشته بسیار اندک بود و امیدوارم در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها شاهد رشد و توسعه مشاغل خانگی در استان باشیم.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: از ابتدای سال 97 تاکنون به هزار و 850 طرح مبلغی بالغ بر 257 میلیارد ریال جهت ایجاد اشتغال برای دو هزار و 218 نفر تسهیلات پرداخت شده است.

تشکری ادامه داد: تنوع عمل در حوزه مشاغل خانگی زیاد است و در این حوزه ممکن است افراد در داخل خانه خود به صورت کارمزدی برای تولیدکنندگان کار کرده و به ازای کار مزد دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 4 هزار مجوز مشاغل خانگی در استان یزد

صدور بیش از 4 هزار مجوز مشاغل خانگی در استان یزد