مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-20اجتماعي

بازیابی زمین و لزوم استفاده از انرژی های تجدیدپذیر


معاون پایش اداره کل محیط زیست و توسه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اینکه یکی از محورهای روز جهانی زمین در سال 2021، به کارگیری فناوری های بهبود وضعیت اقلیمی است بر بازیابی زمین و لزوم استفاده از انرژی های تجدید پذیر تاکید کرد.

- معاون پایش اداره کل محیط زیست و توسه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اینکه یکی از محورهای روز جهانی زمین در سال 2021، به کارگیری فناوری های بهبود وضعیت اقلیمی است بر بازیابی زمین و لزوم استفاده از انرژی های تجدید پذیر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید احمری گفت: هدف از بهبود وضعیت اقلیمی، رساندن میزان گاز دی اکسید کربن موجود در جو به اندازه استاندارد است.

هم اکنون غلظت این گاز در اتمسفر حدود PPM 415 اندازه گیری شده و هدف از بهبود وضعیت اقلیمی، رساندن این میزان به 300PPM تا سال 2050 است.

دستیابی به این هدف عمده طی برنامه ریزی بلندمدت و با در نظر گرفتن مسائل محیط زیست در کلیه فعالیت های انسانی ممکن خواهد بود.

این موضوع مهم به عنوان یکی از محورهای گفت وگو در روز جهانی زمین در روز 22 آوریل 2021 اعلام شده است.

وی با بیان اینکه شهرها مسئول تولید 70 تا 75 درصد آلودگی گاز دی اکسید کربن و 40 تا 45 درصد از گازهای گلخانه ای (GHG) هستند، تصریح کرد: از آنجایی که روند توسعه شهرها و افزایش شهرنشینی با سرعت به پیش می رود، جوامع مختلف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیابی زمین و لزوم استفاده از انرژی های تجدیدپذیر

بازیابی زمین و لزوم استفاده از انرژی های تجدیدپذیر