مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-20اجتماعي

سفر 18 میلیونی به عتبات در شب های قدر!


کاروان های غیرمجاز عتبات که از هر فرصتی برای کسب درآمد بیش تر استفاده می کنند، پس از ممنوعیت سفر به کربلا از طریق مرزهای زمینی، این بار اقدام به ثبت نام کاروان عتبات به صورت هوایی در شب های قدر آن هم با هزینه های بالا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، زیارت امام حسین (ع) در برخی ایام همچون شب های قدر در احادیث و روایات مختلف مورد تأکید واقع شده است؛ به طوری که هر ساله هزاران عاشق حسینی در شب های سرنوشت ساز قدر به عتبات و زیارت حرم حسینی مشرف می شوند.

سال گذشته به دلیل شیوع کرونا عراق مرزهای خود را بست و در ایام ماه مبارک رمضان حتی با توجه به شیوع این ویروس منحوس، برخی شهرهای زیارتی عراق همچون کربلا و نجف قرنطینه شد و دیگر حتی زائران سایر شهرهای عراق هم امکان تشرف به این قطعه از بهشت را نداشتند.

حضور زائران خارجی در کربلا همزمان با ماه رمضان امسال با توجه به تصمیم عراقی ها و پذیرفتن زائر خارجی، برخی از زوار کشورهای مختلف از روزهای گذشته به کربلا مشرف شدند و حتی برخی قرار است تا پایان ماه رمضان در کربلا بمانند، اما همچنان در ایران سفر به عتبات ممنوع است و هیچ کاروانی از سوی سازمان حج و زیارت امکان تشرف به عتبات را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر 18 میلیونی به عتبات در شب های قدر!

سفر 18 میلیونی به عتبات در شب های قدر!