مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-20دانش

فعالان صنایع خلاق و فرهنگی فردا، یکم اردیبهشت ماه گرد هم می آیند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مراکز نوآوری و شتابدهی به رفع نیاز ها و چالش های فعالان حوزه های گوناگون فناوری می پردازند و این بار مرکز نوآوری و شتابدهی فانوس، - مرکز نوآوری و شتابدهی فانوس بستری را برای گرد هم آوردن فعالان صنایع خلاق و فرهنگی با هدف رفع چالش ها و نیاز های این حوزه فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مراکز نوآوری و شتابدهی به رفع نیاز ها و چالش های فعالان حوزه های گوناگون فناوری می پردازند و این بار مرکز نوآوری و شتابدهی فانوس، با برگزاری نخستین دورهمی فعالان صنایع خلاق و فرهنگی به صورت مجازی، بستر تعامل و هم اندیشی برای رفع موانع و چالش های این حوزه را ایجاد کرده است.

این دورهمی مجازی، با محوریت صنایع خلاق و فرهنگی مرکز نوآوری و شتابدهی فانوس با حضور فعالان زیست بوم صنایع نرم و خلاق برگزار می شود.

در این دورهمی فناورانه و نوآورانه، فعالان صنایع خلاق و فرهنگی حوزه هایی، چون بازی، اسباب بازی، سرگرمی، طراحی، معماری، چاپ و نشر، کسب وکار های دیجیتال و فضای مجازی، صنایع دیداری و شنیداری، صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی، هنر های تجسمی و هنر های نمایشی گرد هم می آیند و درباره نیازها، چالش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان صنایع خلاق و فرهنگی فردا، یکم اردیبهشت ماه گرد هم می آیند

فعالان صنایع خلاق و فرهنگی فردا، یکم اردیبهشت ماه گرد هم می آیند