مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-20اقتصادي

2331 تن مرغ گرم در بازار قزوین توزیع شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 2 هزار و 331 تن مرغ گرم فروردین ماه امسال با هدف تنظیم بازار در این استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین فاطمه خمسه با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مرغ معادل یک میلیون و210 هزار و30 قطعه مرغ است که از کشتارگاه های استان به مراکز عرضه گوشت مرغ ارسال شده است.

وی با بیان اینکه استان قزوین در تأمین گوشت مرغ با مشکلی روبرو نیست اظهار داشت: تولید مرغ دوبرابر نیاز این استان، سبب شده تا با تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور بخشی از تولیدات به خارج از استان ارسال شود.

خمسه تصریح کرد: طی این مدت 602 تن مرغ گرم از کشتارگاه های قزوین به استان های دیگر کشور ارسال شده تا هموطنان با مشکلی در این خصوص مواجه نباشند.

این مسؤول به میزان 2 میلیون جوجه ریزی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با هدف تأمین گوشت مرغ استان، سال گذشته برای اولین بار بیش از 2 میلیون جوجه ریزی در مرغداری ها انجام شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: بازدید و نظارت های شبانه روزی از کشتارگاه های مرغ استان قزوین سبب شده تا برخی از روزها میزان توزیع مرغ در بازار به 210 تن در روز برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2331 تن مرغ گرم در بازار قزوین توزیع شد

2331 تن مرغ گرم در بازار قزوین توزیع شد