مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-20ورزشي

لیگ دسته اول فوتسال/ هفته تساوی نمایندگان کرمانشاه


دو تیم خانه صنعت کرمانشاه و شاهین کرمانشاه در قالب هفته هفتم لیگ دسته یک فوتسال کشور درمقابل حریفان خود به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شاگردان حسین همتیان در خانه صنعت کرمانشاه، پس از دو برد پیاپی در هفته های قبل لیگ دسته یک فوتسال کشور، در قالب هفته هفتم میهمان شهید ستاری قرچک بودند که پس از تلاش دو نیمه 20 دقیقه ای به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه در گفت وگو با خرنگار فارس درخصوص این بازی گفت، اظهار داشت: در شرایط ویژه کرونا یی ما باید برای برگزاری این رقابت ها عازم قرچک می شدیم، اما در این شهر هیچگونه هتل و مسافرخانه ای و یا زمین تمرینی وجود نداشت و مجبور شدیم فاصله بسیار زیادی را از محل استراحت تا سالن مسابقات بدون حتی یک جلسه تمرین طی کنیم.

30 تماشاگر در کرمانشاه خلاف قانون است در قرچک 100 نفر، خیر! حسین همتیان ادامه داد: در هفته قبل سرمربی تیم شهدای چوار65 ایلام به حضور 30 تا 40 تماشاگر ما در سالن شهید بهشتی اعتراض کرد و تا این تماشاگران از زمین خارج نشدند اجازه بازی را نداند اما شب گذشته در مقابل شهید ستاری قرچک ما شاهد حضور حدود 100 تماشاگر به همراه تمامی ادوات تشویق بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دسته اول فوتسال/ هفته تساوی نمایندگان کرمانشاه

لیگ دسته اول فوتسال/ هفته تساوی نمایندگان کرمانشاه