مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-20سياسي

حقوق مصرف کنندگان همانند بسیاری از قوانین باید اجرا شود


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: حقوق مصرف کنندگان همانند بسیاری از قوانین باید اجرا شود و بی تردید بدون اطلاع رسانی مردم نمی توان به همه امور در این حوزه رسیدگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا آبی پور صبح سه شنبه در جلسه شورای اسلامی استان زنجان گفت: کشورمان در طول چهل سال گذشته همه مشکلات را از جمله تحریم، جنگ و … تجربه کرده اما با این وجود توانسته است در بسیاری از زمینه ها به رشد قابل توجهی دست یابد.

وی اظهار کرد: اگر بخواهیم انصاف را در قضاوت های مان رعایت کنیم، باید اذعان کنیم که وضعیت امروز کشور به هیچ وجه قابل مقایسه با چهار دهه گذشته نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: اگر کل تحریم های چهل سال گذشته را با تحریم هایی که طی چهار سال اخیر متحمل شدیم، در نظر بگیریم، خواهیم دید که فقط در حوزه فروش نفت و صادرات غیر نقتی 60 میلیارد دلار پول ایران بلوکه شده است.

آبی پور با بیان اینکه کشوری که اعتبارات عمرانی آن به زیر 20 درصد رسیده است، دیگر در این کشور ساختن جاده، راه، ابنیه، پل و … معنی ندارد، گفت: این بدان خاطر است که بیش از 80 درصد بودجه صرف هزینه های جاری می شود.

وقتی اعلام می کنیم که کل بودجه عمرانی کشور زیر 20 درصد است، این یعنی اکثر پروژه ها به حالت راکد و نیمه کاره باقی مانده و رها خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق مصرف کنندگان همانند بسیاری از قوانین باید اجرا شود

حقوق مصرف کنندگان همانند بسیاری از قوانین باید اجرا شود