مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-20سياسي

سرداران شهید عناصر هویت بخشی به تمدن اسلامی هستند


دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت:ملت های بزرگ در جهان، عناصر هویت بخشی را دراختیار دارند که ترسیم کننده افق های تمدن سازان آینده آنهاست و سرداران شهید از جمله این عناصرهستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم صفوی صبح سه شنبه در مراسم تشییع و وداع با سردار شهید سید محمد حجازی که در دانشکده پرواز سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان برگزار شد، سردار شهید حجازی را افتخار اصفهان، ایران و جهان اسلام معرفی کرد و اظهار داشت: شهید حجازی از تفکری استراتژیک ، دفاعی و امنیتی برخوردار بود که از آن برای دفاع از امنیت و منافع ملی و منطقه ای انقلاب اسلامی و ملت ایران استفاده می کرد.

وی با بیان اینکه سردار شهید حجازی در دوران قبل و بعد از انقلاب و در جبهه مقاومت یادگاری های زیادی را از رشادت ها و قهرمانی هایش به جای گذاشته است، ابراز داشت: قناعت و فروتنی این شهید بزرگوار زبانزد خاص و عام بود.

انقلاب اسلامی در جهان اسلام و خاورمیانه تمدن ساز است دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه ملت های بزرگ و متمدن در جهان، عناصر هویت بخشی را در اختیار دارند که شناسنامه و ترسیم کننده افق های تمدن سازان آینده آن ملت هستند، افزود: حدود 23 هزار شهید در استان اصفهان که تنها هشت هزار شهید آن در گلستان شهدای اصفهان آرام گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرداران شهید عناصر هویت بخشی به تمدن اسلامی هستند

سرداران شهید عناصر هویت بخشی به تمدن اسلامی هستند