مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-20اقتصادي

پاسخ به سوالات پرشایع درباره طرح مشاغل خانگی


دبیر مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: هدف این طرح ایجاد شغل برای 2000 نفر در سطح استان اردبیل است که بیش از2800 نفر متقاضی در آن ثبت نام کرده اند.

- میثم ضارب نیا در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سعی می کنیم در مسیر اجرای این طرح به هدف تعیین شده برسیم، تصریح کرد: توسط کارفرمای طرح یعنی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان، مجموعه استانداری و فرمانداری ها و بخشداری ها و دهیاری های تابعه، صداوسیما، رسانه های گروهی، نهادهایی مردم نهاد مثل بسیج و تعاونی ها و به هر طریقی که ممکن بود به مردم اطلاع رسانی کردیم تا متقاضیان از طریق سایتی اعلام شده ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه در طرح مشاغل خانگی نیاز به آورده اولیه نیست، ادامه داد: اگر متقاضی بتواند هزینه مواد اولیه تولید را داشته باشند، می تواند سود بیشتری از محل فروش محصول به دست آورد.

ضارب نیا با اشاره به حمایت هایی که در سطح کلان کشوری از طرح مشاغل خانگی انجام می شود، تصریح کرد: در مورد فروش داخلی محصولات تولیدی و بحث صادرات حمایت های لازم از این مشاغل انجام می شود.

دبیر مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی اردبیل تشریح کرد: تقریباً تمامی رشته های شغلی شناسایی شده در سطح استان با مطالعه و بررسی صاحب نظران حوزه مرتبط در استان بوده و عمدتاً از دوران گذشته فعالیت داشته و قطعاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به سوالات پرشایع درباره طرح مشاغل خانگی

پاسخ به سوالات پرشایع درباره طرح مشاغل خانگی