مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-19سياسي

مرکز تصویربرداری بیمارستان گلدیس به بخش خصوصی واگذار نشده است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مرکز تصویربرداری بیمارستان گلدیس بیمارستان گلدیس به بخش خصوصی واگذار نشده و هر آنچه در فضای مجازی منتشر شده شایعه بوده است.

- آرش نجیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اخبار کذب و فضاسازی انجام شده پیرامون مشارکت در ساخت، واگذاری و هزینه خدمات واحد تصویربرداری بیمارستان گلدیس شاهین شهر اظهار داشت: پروژه واحد تصویربرداری بیمارستان گلدیس در دو مرحله ساخت بنا و تجهیز آن اجرا شد که مرحله ساخت بنا با مشارکت 50 درصدی خیران خیریه امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

وی افزود: در مرحله تجهیز هزینه بالای خرید تجهیزات مورد نیاز بیش از 10 برابر هزینه ساختمان بود که شامل ام آر آی ، سی تی اسکن ، رادیولوژی و سونوگرافی است توسط وزارت بهداشت تأمین و این پروژه با پیگیری و حمایت های همه جانبه نماینده شهرستان در مجلس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: علی رغم جوسازی انجام شده، همه خدمات این واحد صرف نظر از چگونگی اداره، با تعرفه دولتی به مردم ارائه می شود.

گفتنی است طی چند روز اخیر پیامی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر افزایش هزینه خدمات در مرکز ام آر آی و سی تی اسکن بیمارستان گلدیس که این امر منجر به واکنش هایی از سوی کاربران در این فضا شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تصویربرداری بیمارستان گلدیس به بخش خصوصی واگذار نشده است

مرکز تصویربرداری بیمارستان گلدیس به بخش خصوصی واگذار نشده است