مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 22:202021-04-19بين الملل

ورود خیل عظیم کودکان مهاجر به نواحی مرزی شمال مکزیک


صندوق کودکان سازمان ملل متحد در بیانیه ای اعلام کرد که کشور مکزیک شاهد افزایش نُه برابری شمار کودکان مهاجری است که از ابتدای سال میلادی جاری به سمت مرز این کشور با آمریکا روانه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) روز دوشنبه اعلام کرد که کشور مکزیک شاهد ورود خیل عظیمی از کودکان مهاجری است که از ابتدای سال میلادی جاری به سمت مرزهای این کشور روانه شده اند و هشدار داد که در اردوگاه های بسیار شلوغ در نزدیکی مرز این کشور با ایالات متحده، تعداد زیادی از این کودکان مهاجر نگهداری می شوند.

یونیسف در بخشی دیگر از بیانیه خود افزود که از ابتدای سال 2021 میلادی، شمار این کودکان از 380 تن به 3،500 نفر (نزدیک به 9 برابر) رسیده است.

این نهاد بین المللی همچنین اعلام کرد نیمی از کودکانی که از هندوراس، گوآتمالا، السالوادور و مکزیک به سمت شمال روانه شده اند، بدون والدین خود سفر می کنند- و ا ین یکی از بالاترین شمار مهاجرانی است که تاکنون در مکزیک ثبت شده است .

لازم به ذکر است که کودکان تقریباً 30 درصد از مهاجرانی را تشکیل می دهند که هم اکنون در برخی اردوگاه های پناهجویان مکزیکی نگهداری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خیل عظیم کودکان مهاجر به نواحی مرزی شمال مکزیک

ورود خیل عظیم کودکان مهاجر به نواحی مرزی شمال مکزیک