مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 18:402021-04-19سياسي

در «تدوین سیاست های ملی فضای مجازی» مشارکت کنید


مرکز مطالعات و بررسی های راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در صدد است تا در تدوین سند بالادستی، فرابخشی و فراقوه ای فضای مجازی، از نظرات و پیشنهادات عموم اندیشمندان، - جمع سپاری ترکیبی ست از دو واژه جمعیت و برون سپاری ، به معنای برون سپاری یک پروژه به انبوه مردم؛ اقدامی که ناگفته پیداست اگر توسط نخبگان به انجام برسد، نتایجی به غایت ارزشمندتر از انجام امور توسط یک یا چند نهاد خاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام که ) بزنید، در آن ثبت نام کنید و سپس با کلیک بر گزینه شرکت درجمع سپاری در منو های بالای صفحه، در این امر مهم مشارکت نمایید.

مشارکت در تدوین سیاست های کلی فضای مجازی که در نهایت به شکل گیری یک سند بالادستی منجر خواهد شد که سر لوحه تمامی امور در این زمینه قرار خواهد گرفت و مسیر راه کشور در این حوزه را مشخص خواهد کرد.

مجالی برای دریافت دیدگاه ها و نظرات کنشگران مختلف و انتقال دیدگاه های ایشان به سیاست گذاران که بر اساس فراخوان منتشر شده، تا تاریخ 1400/03/01 (نخستین روز خردادماه امسال) فرصت دارید به این جمع سپاری بپیوندید، با این یادآوری که ایده ها و بند های سیاستی پیشنهادی شما در هیات های داوری به صورت تخصصی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و از برگزیردگان به نحو مقتضی تقدیر به عمل خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در «تدوین سیاست های ملی فضای مجازی» مشارکت کنید

در «تدوین سیاست های ملی فضای مجازی» مشارکت کنید