مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-19سياسي

اجرای الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت با طرح جبهه خرمشهرها در بابلسر


طرح جبهه خرمشهرها آمده تا یک مدل حکمرانی شهرستانی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، مصطفی بازوند فرمانده ناحیه بسیج شهرستان بابلسر دوشنبه شبب در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه جبهه خرمشهرها آمده تا یک مدل حکمرانی شهرستانی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ارائه دهد، اظهار کرد: سال ها پیش الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت در مقابل الگوی توسعه غرب رونمایی شده است.

بازوند با اعلام اینکه ادعای ما این است که با استفاده از اصول و با پیاده سازی جبهه خرمشهرها به دنبال اجرای الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت هستیم، گفت: در جبهه خرمشهرها، برای آنکه یک محل بتواند خود را اداره کند، هفت کمیته جامع از خود مردم در سطح محل در نظر گرفته ایم و تمام نهادها و سمن های محلی نیز در شورای تحول محله دیده شده تا نهادهای متولی مردم متمرکز شوند و کار آنها را انجام دهند.

وی با بیان اینکه هدف نهایی جبهه خرمشهرها این است که مردم در اداره حکومت نقش داشته باشند و مسائل خودشان را حل کنند، افزود: این موضوع مبنای اصلی راه اندازی کمیته ها در سطح محلات است.

فرمانده سپاه بابلسر با تاکید بر اینکه بسیج محل یاد گرفتن و رشد است، جبهه خرمشهرها را محلی برای تمرین دولت داری عنوان کرد و گفت: بسیج مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت با طرح جبهه خرمشهرها در بابلسر

اجرای الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت با طرح جبهه خرمشهرها در بابلسر