مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-19فرهنگي

پخش صحنه های احضار روح بدون درجه بندی سنی!


به رغم هشدار قسمت های اولیه مبنی بر نامناسب بودن برخی صحنه های سریال رمضانی «احضار» برای گروه سنی کمتر از 14 سال، دوشنبه ـ 30 فروردین ماه ـ قسمت هایی از این سریال با موضوع احضار روح، - به رغم هشدار قسمت های اولیه مبنی بر نامناسب بودن برخی صحنه های سریال رمضانی احضار برای گروه سنی کمتر از 14 سال، دوشنبه ـ 30 فروردین ماه ـ قسمت هایی از این سریال با موضوع احضار روح، بدون توجه به این درجه بندی سنی روی آنتن رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سریال معرفتی یا همان ماورایی احضار که در شب های ماه رمضان از شبکه اول سیما پخش می شود، با صحنه هایی همراه است که در مخاطب و خصوصا گروه سنی کودک و نوجوان ایجاد رعب و وحشت می کند.

ساخته علیرضا افخمی در پخش اولین قسمت، با این توضیح از سوی پخش شبکه اول سیما همراه شد که سریال احضار مجموعه ای در گونه ملودرام اجتماعی با موضوع معرفتی است و چنانچه در بعضی قسمت ها تماشای صحنه یا سکانسی برای کودکان مناسب نباشد، قبل از شروع تصویر مورد نظر علامت 14 + درج خواهد شد.

در راستای این تصمیم، در قسمت های اولیه پخش سریال احضار ، در برخی سکانس ها شاهد استفاده از علامت 14 + بودیم که به نوعی پخش صحنه های رعب و وحشت را توجیه می کرد؛ هرچند که پخش همین صحنه های درجه بندی شده از شبکه ای سراسری، آن هم در ساعتی که اغلب اعضای خانواده دور هم جمع هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش صحنه های احضار روح بدون درجه بندی سنی!

پخش صحنه های احضار روح بدون درجه بندی سنی!