مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 16:102021-04-19بين الملل

حمله غافلگیرکننده انصارالله یمن علیه ارتش عربستان


منابع یمنی از عملیات غافلگیرکننده نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه نظامیان ارتش سعودی در جنوب عربستان خبر دادند و این که نظامیان سعودی با به جا گذاشتن تسلیحات خود پا به فرار گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المسیره، اداره اطلاع رسانی جنگ وابسته به ارتش و کمیته های مردمی یمن که مورد حمایت انصارالله است از عملیات موفق نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه مواضع مزدوران ارتش عربستان در محور الطلعه در محور نجران در جنوب عربستان خبر داد.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیاتی غافلگیر کننده و پس از عملیات شناسایی دقیق مواضع نظامیان سعودی در منطقه الطلعه در نجران، ضربات مهلکی به ارتش عربستان وارد کردند.

این عملیات به اندازه ای برای نیروهای ارتش عربستان غافلگیرکننده بود که آنها چاره ای جز فرار نداشتند و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به تعقیب آنها پرداختند.

المسیره گزارش داد: عملیات علیه مزدوران با وجود صعب العبور بودن منطقه، در مدت زمان اندک به فتح مواضع ارتش عربستان در این محور منجر شد و نظامیان سعودی با به جا گذاشتن سلاح خود پا به فرار گذاشتند.

منابع یمنی اعلام کردند که سیف الشدادی فرمانده تیپ 159 نیروهای منصور هادی آن گونه که گفته شده است بر اثر کرونا نمرده بلکه در بیمارستانی خصوصی ترور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله غافلگیرکننده انصارالله یمن علیه ارتش عربستان

حمله غافلگیرکننده انصارالله یمن علیه ارتش عربستان