مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-19فرهنگي

«هوانورد» روایتی از زندگی عجیب کارگردانی که «هرکولس» را ساخت


ساخته مارتین اسکورسیزی روایتی از زندگی هاوارد هیوز است که با ساخت هواپیمای مشهور هیوز اچ-4 هرکولس نام خود را در تاریخ صنعت هوانوردی ثبت کرد؛ - فیلم سینمایی هوانورد ساخته مارتین اسکورسیزی روایتی از زندگی هاوارد هیوز هوانورد، مهندس و کارگردان آمریکایی سینماست که با ساخت هواپیمای مشهور هیوز اچ-4 هرکولس نام خود را در تاریخ صنعت هوانوردی ثبت کرد؛ کاراکتری که نقشش را لئوناردو دیکاپریو با تبحر بازی کرده و تصویری باورپذیر و بسیار نزدیک نسبت به این شخص را ارائه کرده است اما فیلم تنها به بازی درخشان دیکاپریو خلاصه نمی شود و مثل همه آثار اسکورسیزی با یک اثر قابل تامل مواجه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ هوانورد تازه ترین فیلم مارتین اسکورسیزی تماشاگران خود را به سالهای بیست و سی میلادی و روزهای سخت، پرهیجان و جنجالی هالیوود می برد.

این فیلم هم مثل چند کار قبلی فیلمساز همچون گاو خشمگین و برو بچه های خوب یک اثر شرح حال گونه است که براساس قصه زندگی یک شخصیت واقعی ساخته شده است.

این بار توجه اسکورسیزی معترض و جنجالی به سمت هاوارد هیوز چهره پر سروصدای عالم سینما و هوانوردی است، که نقش آن را در فیلم، لئوناردو دیکاپریو بازی می کند.

کیت بلانشت و کیت بکینل هم در فیلم نقش دو بازیگر مطرح کلاسیک یعنی کاترین هپبورن و اوا گاردنر را به عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هوانورد» روایتی از زندگی عجیب کارگردانی که «هرکولس» را ساخت

«هوانورد» روایتی از زندگی عجیب کارگردانی که «هرکولس» را ساخت