مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-19سياسي

اجرای طرح پاکسازی تهران از معتادان متجاهر در دستور کار دادستانی


معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 24 تهران از در دستور کار قرار گرفتن اجرای طرح پاکسازی شهر تهران از معتادان متجاهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دادگستری کل استان تهران، علی قناعت کار، افزود: این دادسرا جمع آوری معتادان متجاهری که در پارک ها، خیابان ها و فضای سبز اقدام به استعمال مواد مخدر می کنند را به جد پیگیری می کند.

وی ادامه داد: بر این اساس، دادستانی تهران طرح جامع پاکسازی شهر تهران از لوث این افراد را در سال جاری با جدیت پیگیری می کند تا بتواند گام مؤثری برای تحقق این امر و درمان معتادان بردارد.

قناعت کار با اشاره به اقدامات این دادسرا در ابتدای سال جاری برای درمان معتادان متجاهر گفت: در این راستا با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره کل بهزیستی استان تهران، هزار و 677 معتاد متجاهر در سطح شهر شناسایی و جمع آوری شده که تعدادی از این افراد زن هستند.

وی اضافه کرد: این معتادان پس از غربالگری برای درمان به مراکز ترک اعتیاد منتقل شده و هم اکنون تحت درمان هستند.

معاون دادستان با تاکید بر اینکه طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر به طور مستمر پیگیری می شود، افزود: همه مراحل اجرای طرح از مراحل غربالگری تا بازپروری معتادان با نظارت نماینده دادستانی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پاکسازی تهران از معتادان متجاهر در دستور کار دادستانی

اجرای طرح پاکسازی تهران از معتادان متجاهر در دستور کار دادستانی