مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-19سياسي

نگاه خشمناک به والدین موجب از بین رفتن اعمال حسنه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی امروز هم زمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان در ادامه سلسله مباحث تفسیری سوره عنکبوت در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: - دکتر رفیعی: نگاه خشمناک کردن به والدین موجب نابودی اعمال حسنه خواهد شد حتی اگر والدین ظلمی را مرتکب شده باشند، فرزندان چنین حقی را ندارند که با والدین برخورد خشمناک داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی امروز هم زمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان در ادامه سلسله مباحث تفسیری سوره عنکبوت در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: سوره هشتم سوره عنکبوت توصیه قرآن کریم در خصوص برخورد مناسب با والدین است.

وی افزود: اگر والدین از فرزندان بخواهند مشرک شوند یا واجبات را کنار بگذارند در این موارد نباید به سخن آن ها گوش داده شود و اطاعت آن ها لازم نیست و به عبارت دیگر اطاعت از والدین مشروط است و محض نیست.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: اطاعت از خداوند و اهل بیت (ع) لازم و واجب است و هیچ شرطی ندارد، اطاعت از کفار، مشرکان و منافقان ممنوع است و اطاعت از والدین تا زمانی که مخالف شریعت اسلام نباشد اطاعت مشروط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه خشمناک به والدین موجب از بین رفتن اعمال حسنه می شود

نگاه خشمناک به والدین موجب از بین رفتن اعمال حسنه می شود