مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-19دانش

تلاش برای راه اندازی آزمایشگاه آمار ریاضی و رایانه در دانشگاه علامه طباطبایی


امیر زند مقدم، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: آزمایشگاه مرکزی در دانشگاه علامه طباطبایی خیلی قدمت ندارد، - معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در دانشکده آمار ریاضی و رایانه نیز یک آزمایشگاه ایجاد شده است؛ اما هنوز به دلیل عدم وجود تجهیزات راه اندازی نشده است، در تلاش هستیم تا تجهیزات این آزمایشگاه را فراهم کنیم.

امیر زند مقدم، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: آزمایشگاه مرکزی در دانشگاه علامه طباطبایی خیلی قدمت ندارد، به صورت سنتی چند تا از دانشکده های دانشگاه علامه طباطبایی دارای آزمایشگاه هستند.

منتهی در بازنگری که در واحد های پژوهشی انجام دادیم و مصوباتی که هیئت امنای دانشگاه داشت، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در سال 98 تاسیس شد.

زند مقدم اظهارکرد: در آزمایشگاه مرکزی ما آزمایشگاه هایی را تعریف کرده ایم که برای ایجاد هر یک از آن ها باید فرایندی طی شود.

اکنون دانشگاه علامه طباطبایی پنج آزمایشگاه دارد که یکی از آن ها در دانشکده علوم شناختی و در خدمت حوزه های میان رشته ای علوم شناختی است و مدیریت آن را معاونت پژوهشی دانشگاه برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای راه اندازی آزمایشگاه آمار ریاضی و رایانه در دانشگاه علامه طباطبایی

تلاش برای راه اندازی آزمایشگاه آمار ریاضی و رایانه در دانشگاه علامه طباطبایی