مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-19بين الملل

افزایش تدابیر امنیتی در آمریکا در آستانه صدور حکم قاتل جورج فلوید


در آستانه اعلام حکم قاتل «جورج فلوید» شهروند سیاه پوست آمریکایی، تدابیر امنیتی برای آمادگی به منظور مقابله با اعتراضات احتمالی در این کشور افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با وارد شدن روند محاکمه درک شووین مامور پلیس ، در صورتی که شووین به قتل درجه دو در این پرونده محکوم شود، حداکثر 40 سال زندان در انتظار اوست.

او که ادعای بی گناهی کرده، متهم به زانو زدن روی گردن فلوید 46 ساله به مدت نه دقیقه در حالی است که او می گفته نمی تواند نفس بکشد.

جیکوب فری شهردار مینیاپولیس هفته گذشته گفت که حدود دو هزار عضو گارد ملی به همراه 1100 مامور پلیس در حالت آماده باش برای پاسخ به هر شورش احتمالی هستند.

در لس آنجلس هم استِیسی اسپل سخنگوی پلیس از برنامه ها برای افزایش تعداد ماموران پلیس و همچنین تلاش ها برای مهار اعتراضات احتمالی خبر داد.

در سان فرانسیسکو هم قرار است نیروهای بیشتری مستقر شوند، در حالی که اداره پلیس آتلانتا متعهد شد که اقدامات خود را با پلیس محلی، ایالتی و فدرال هماهنگ کند و همچنین گفت که به نیروهایش دستور داده به سرعت در پاسخ به ناآرامی احتمالی وارد عمل شوند.

بیل دی بلازیو شهردار نیویورک هم ضمن اعلام آمادگی گفت: ما به طور مداوم و روزانه در حال رایزنی هستیم و مشخص است که بسته به این که حکم چه باشد و چطو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تدابیر امنیتی در آمریکا در آستانه صدور حکم قاتل جورج فلوید

افزایش تدابیر امنیتی در آمریکا در آستانه صدور حکم قاتل جورج فلوید