مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-19اجتماعي

افزایش 6 تا 10 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق ایران


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده در کشور گفت: طی دو روز آینده دمای هوا در برخی مناطق بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدل های هواشناسی امروز (30 فروردین) در برخی نقاط جنوب شرق کشور و در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در بخش هایی از شرق و شمال شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده نیز دور از انتظار نیست، گفت: فردا (31 فروردین) در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم خواهد بود البته در بخش هایی از شمال غرب ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیاییان ادامه داد: طی روز چهارشنبه (1 اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، دامنه های البرز و زاگرس و سواحل غربی دریای خزر افزایش ابر همراه با بارش پراکنده، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

این شرایط را طی روزهای پنجشنبه و جمعه (2 و 3 اردیبهشت) در ارتفاعات و دامنه های البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر و بخش هایی از نواحی مرکزی کشور خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 تا 10 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق ایران

افزایش 6 تا 10 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق ایران