مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-19سياسي

نوباوه: غرب از جدا شدن ایران در حوزه صنعتی و پیوستن به شرق نگران است


غرب از جدا شدن ایران از غرب در حوزه مسائل صنعتی و پیوستن و گرایش به شرق در این حوزه نگران است و سعی دارد تا توافق نامه ایران و چین را زیر سوال برده و به آن خدشه وارد کند.

- بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در گفت: ما از ابتدای پیروزی انقلاب با تکیه بر توان داخلی و جذب سرمایه گذاری داخلی توجه و تأکید داشتیم اما تجربه این 40 سال به ما نشان داد که کشورهای اروپایی و آمریکا نمی توانند کشورهای مطمئنی در این زمینه باشند.

وی افزود: آنها اصل و اساس انقلابمان را برنمی تابند و نمی خواستند که ایران کشوری مستقل باشد و منافع خودشان را با استقلال ایران در خطر می دیدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشورهای غربی همواره رویه شان بر این بوده که در مقابل سرمایه گذاری نه خواسته های اقتصادی بلکه خواسته های نامشروع فراتر از مسائل حوزه اقتصادی را مطرح می کردند و از این حیث نمی توان به آنها روی بحث سرمایه گذاری حساب باز کرد.

نوباوه خاطرنشان کرد: ما در طول سال های پس از انقلاب چند میلیارد دلار روابط اقتصادی با کشورهای غربی داشته ایم اما کمترین میزان انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری را از جانب آنها شاهد بودیم.

  وی افزود: با توجه به این که شالوده صنعت ما در حوزه هوایی، خودرو و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوباوه: غرب از جدا شدن ایران در حوزه صنعتی و پیوستن به شرق نگران است

نوباوه: غرب از جدا شدن ایران در حوزه صنعتی و پیوستن به شرق نگران است