مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-19سياسي

تاکید هیات نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران بر بررسی دقیق صلاحیت کاندیداها


رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران با بیان اینکه این هیات همت خود را بر بررسی دقیق، قانونی و جامع صلاحیت کلیه نامزدها قرار داده گفت که هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران، - رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران با بیان اینکه این هیات همت خود را بر بررسی دقیق، قانونی و جامع صلاحیت کلیه نامزدها قرار داده گفت که هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران، فرایندهای علمی و دقیقی را برای برگزاری انتخابات شوراها تدارک دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین جلسه آموزش رؤسا و اعضای هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران با حضور احمد نادری رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران برگزار شد.

در این جلسه نادری گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت تایید صلاحیت ها، جلساتی مستمر و تخصصی به منظور همفکری و تبادل نظر اعضای هیات های نظارت استان تهران در خصوص مسائل مربوط به تأیید صلاحیتها درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هیات های نظارت استان تهران در این دوره همت خود را بر بررسی دقیق، قانونی و جامع صلاحیت کلیه نامزدها قرار دادند، در این زمینه آموزش نیروی انسانی متخصص و متعهد یکی از ضرورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید هیات نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران بر بررسی دقیق صلاحیت کاندیداها

تاکید هیات نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران بر بررسی دقیق صلاحیت کاندیداها