مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-19اقتصادي

تضییع حقوق دولت و مردم با شفاف نبودن تناژ بار معادن دهشیر


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در خصوص مشکلات اجرای طرح ساماندهی حمل و نقل معادن سنگ منطقه دهشیر، گفت: شفاف نبودن تناژ بار باعث ضایع شدن حق وحقوق قانونی دولت و مردم از این معادن شده و امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات مطرح شده در این جلسه رفع شود.

- ایسنا/یزد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در خصوص مشکلات اجرای طرح ساماندهی حمل و نقل معادن سنگ منطقه دهشیر، گفت: شفاف نبودن تناژ بار باعث ضایع شدن حق وحقوق قانونی دولت و مردم از این معادن شده و امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات مطرح شده در این جلسه رفع شود.

علی علیخانی نیز با بیان این که تناژ بالاتر از حد استاندارد باعث آسیب فزاینده به جاده های روستایی در شهرستان تفت و سایر نقاط استان شده است، گفت: مشکلات ایمنی در تردد نیز یکی از معضلات حمل تناژ بار فراتر از حد قانونی است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد افزود: شفاف نبودن تناژ بار باعث ضایع شدن حق وحقوق قانونی دولت و مردم از این معادن شده و امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات مطرح شده در این جلسه رفع شود.

تفت شهرستان پایلوت طرح ساماندهی حمل و نقل معادن علیرضا نوکار در نشست طرح ساماندهی حمل ونقل معادن سنگ منطقه دهشیر اظهار کرد: طرح ساماندهی حمل ونقل معادن سنگ منطقه دهشیر از چند ماه گذشته در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضییع حقوق دولت و مردم با شفاف نبودن تناژ بار معادن دهشیر

تضییع حقوق دولت و مردم با شفاف نبودن تناژ بار معادن دهشیر