مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-19اقتصادي

اخطار به 600 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن محدودیت های کرونایی


رییس اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه مشاغل گروه 2، 3 و 4 باید تعطیل باشند، گفت: در خصوص باز بودن اصناف در شرایط کرونایی به 600 واحد صنفی اخطار داده شده و بعد از اخطار دوم به ناچار واحدها پلمب می شوند.

- رییس اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه مشاغل گروه 2، 3 و 4 باید تعطیل باشند، گفت: در خصوص باز بودن اصناف در شرایط کرونایی به 600 واحد صنفی اخطار داده شده و بعد از اخطار دوم به ناچار واحدها پلمب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم نوده فراهانی در یک برنامه تلویزیونی در خصوص تعطیلی اصناف برای کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: پیشنهاد اتاق اصناف این بود که به جز اصناف، بانک ها، بیمه و مابقی مراکز مرتبط با صنوف هم تعطیل باشند که مورد قبول واقع نشد.

این در حالی است که به گفته وی وقتی اصناف تعطیل هستند، اما بانک و تامین اجتماعی و دارایی باز باشند، صاحبان اصناف برای انجام کارهای خود به این مراکز می روند و عملا باز هم قرنطینه به درستی اجرا نمی شود.

رییس اتاق اصناف ایران در ادامه با تاکید بر اینکه مشاغل گروه 2، 3 و 4 باید تعطیل باشند، گفت: درخصوص باز بودن اصناف در شرایط کرونایی به 600 واحد صنفی اخطار داده شده و بعد از اخطار دوم به ناچار واحدها پلمب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار به 600 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن محدودیت های کرونایی

اخطار به 600 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن محدودیت های کرونایی