مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-19بين الملل

مسکو: تهدیدی علیه اوکراین نیستیم؛ دیدار بایدن و پوتین محتمل است


سفیر روسیه در انگلیس ضمن رد مداخله کشورش در انتخابات کشورهای غربی گفت، مسکو تهدیدی برای دیگر کشورها از جمله اوکراین محسوب نمی شود اما به هرگونه اقدام نظامی پاسخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آندری کلین سفیر روسیه در ارتش روسیه اشاره کرد که گفته است: آغاز تخاصم، آغازی بر پایان اوکراین خواهد بود .

سفیر روسیه در لندن در پاسخ گفت، مسکو به طور کامل به توافق صلح مینسک میان رژیم تحت حمایت آمریکا در کی یف و نواحی خودمختار و روس زبان دونباس متعهد است.

وی متذکر شد اوکراین بیش از شصت هزار نیرو در مرزهایش با روسیه مستقر کرده است و این استقرار نیرو همچنان ادامه دارد و تحرکات مرزی روسیه این پیام را می رساند که پیشروی نیروهای اوکراینی در این مناطق بدون هزینه نخواهد بود.

این دیپلمات روس با اشاره به رزمایش بزرگ ناتو که قرار است در ماه های آتی برگزار شود گفت، چنین تحرکاتی در پنجاه سال گذشته بی سابقه است.

ناتو قصد دارد سی هزار نیرو و تانک و دیگر تجهیزات نظامی را در مجاورت مرزهای روسیه مستقر کند و ما باید این درک را ایجاد کنیم که ارتش روسیه نیز از آمادگی کامل برخوردار است .

کلین هشدار داد: اگر دولت اوکراین تصمیم بگیرد نیروهایش را به سمت دونباس برده و در آنجا حمام خون به راه اندازد و مردم را بکشد، روس ها را بکشد، البته که پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: تهدیدی علیه اوکراین نیستیم؛ دیدار بایدن و پوتین محتمل است

مسکو: تهدیدی علیه اوکراین نیستیم؛ دیدار بایدن و پوتین محتمل است