مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-19سياسي

خروج بیگانگان از منطقه ضروری و متضمن امنیت و صلح است


خروج بیگانگان از منطقه و تداوم و تقویت همکاری و تعامل بین کشورهای مسئولیت پذیر در جهان به ویژه در منطقه غرب آسیا ضروری و متضمن امنیت و صلح منطقه ای و جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، بمناسبت 29 فروردین، روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان، خطاب به وابستگان و مقامات نظامی کشورهای خارجی پیامی صادر کرد.

وی در این پیام آورده است: آمریکا در سال های اخیر برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران راهبرد فشار حداکثری را علیه ایران اتخاذ کرده است، اما با مقاومت فعال ملت بزرگ ایران و در سایه آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح، این راهبرد شکست خورده و آمریکا مستاصل و ناکام مانده است.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: امروز واقعیات تحولات در منطقه و جهان نشان می دهد، برای مقابله با شرارت ها و اقدامات ناامن کننده آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی، لازم است کشورهای مسئولیت پذیر و متعهد به صلح و امنیت در سطح جهان به سوی همکاری های بین المللی گام بردارند.

متن پیام او بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انقلاب اسلامی یکی از تحولات شگرف و عظیم بشری و یکی از انقلاب های بزرگ جهان است که در دهه های پایانی قرن بیستم به وقوع پیوست و تاثیرات بسیار گسترده و عمیقی در ابعاد فکری، فرهنگی و سیاسی در ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج بیگانگان از منطقه ضروری و متضمن امنیت و صلح است

خروج بیگانگان از منطقه ضروری و متضمن امنیت و صلح است