مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-19دانش

نیسی: لزوم تجهیز و به روزرسانی آزمایشگاه های کشور با استفاده از روش های نوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، عبدالساده نیسی مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم بزرگداشت روز علوم آزمایشگاهی و زادروز حکیم اسماعیل جرجانی که به دلیل شیوع بیماری کرونا .

- مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم بر لزوم تجهیز و به روزرسانی آزمایشگاه های کشور با استفاده از روش های نوین، استانداردسازی و ایجاد آزمایشگاه های همکار سازمان ملی استاندارد تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، عبدالساده نیسی مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم بزرگداشت روز علوم آزمایشگاهی و زادروز حکیم اسماعیل جرجانی که به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مراسم بدین مناسبت وظایف دانشگاهیان را در مقابله با بیماری کرونا دوچندان می کند.

وی با تاکید بر اینکه وجود تجهیزات آزمایشگاهی وجه تمایز دانشگاه هاست، به بیان پیشنهاداتی در این زمینه ازجمله تدوین برنامه ای برای ثبت آرای مؤسسات درخصوص شرکت های تامین تجهیزات در سامانه شاعا، ایجاد شبکه های خدمات آزمایشگاهی منطقه ای، ارائه مدلی برای خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیسی: لزوم تجهیز و به روزرسانی آزمایشگاه های کشور با استفاده از روش های نوین

نیسی: لزوم تجهیز و به روزرسانی آزمایشگاه های کشور با استفاده از روش های نوین