مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-19اقتصادي

چرا کشاورزان میلی به بیمه محصولات شان ندارند؟


رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: تنها راه برای پرداخت خسارت های کشاورزی به کشاورزان، صندوق بیمه محصولات است و بنابراین دولت باید هزینه های سهم خود را در خسارت های واردشده به کشاورزان، - ایسنا/خوزستان رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: تنها راه برای پرداخت خسارت های کشاورزی به کشاورزان، صندوق بیمه محصولات است و بنابراین دولت باید هزینه های سهم خود را در خسارت های واردشده به کشاورزان، به موقع پرداخت کند.

مسعود اسدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نحوه پرداخت خسارات واردشده به کشاورزان، اظهار کرد: هرگونه خسارتی که در چارچوب صندوق بیمه کشاورزی به کشاورزان وارد می شود باید توسط صندوق بیمه، بررسی و پرداخت شود.

وی با بیان اینکه کشاورزان محصولات خود را به صورت کامل بیمه نمی کنند، گفت: کشاورزان به علت بدقولی ها و تاخیرهایی که صندوق بیمه کشاورزی در پرداخت خسارات داشته است، میل آنچنانی به بیمه کردن محصولات خود ندارند.

این قضیه سبب شده است زمانی که کشاورزان با وارد آمدن خسارت به محصولات خود روبه رو می شوند، کاری از دست صندوق بیمه برنیاید.

رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان افزود: از سوی دیگر، هزینه بیمه محصولات کشاورزی نسبت به سال های گذشته گران تر شده است و به علت مشکلاتی که دولت برای تامین سهم خود در پرداخت به صندوق بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کشاورزان میلی به بیمه محصولات شان ندارند؟

چرا کشاورزان میلی به بیمه محصولات شان ندارند؟