مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-19سياسي

سنگدوینی: جهاد دانشگاهی باید پل ارتباطی بین جامعه و دانشگاه باشد


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جهاد دانشگاهی با ظرفیت های علمی که دارد می تواند پل ارتباطاتی بسیار مستحکم بین جامعه و دانشگاه باشد.

- ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جهاد دانشگاهی با ظرفیت های علمی که دارد می تواند پل ارتباطاتی بسیار مستحکم بین جامعه و دانشگاه باشد.

مهندس رمضانعلی سنگدوینی در بازدید از مجتمع آموزشی - پژوهشی جهاد دانشگاهی گلستان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در زمینه پژوهشی در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و در زمینه کشت سیاهدانه در استان خوب عمل کرده است.

وی افزود: انتظار داریم این نهاد در توسعه کشت گیاهان دارویی و به دنبال آن ایجاد اشتغال در بخش های مختلف فراوری و خرید محصول از کشاورزان، اقدامات مؤثری در سال جاری انجام دهد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: در زمینه پزشکی جهاد دانشگاهی، پیشرفت ها و اقدامات مهمی داشته و نیاز است مسئولین استانی با کمک خیرین از این ظرفیت استفاده لازم را ببرند و بستر ورود و استقرار ظرفیت های پزشکی و حوزه سلامت جهاد دانشگاهی را در استان فراهم کنند.

سنگدوینی همچنین در بازدید از دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان، گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از اقدامات مهم و بسیار خوبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگدوینی: جهاد دانشگاهی باید پل ارتباطی بین جامعه و دانشگاه باشد

سنگدوینی: جهاد دانشگاهی باید پل ارتباطی بین جامعه و دانشگاه باشد