مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-18سياسي

اظهارات فرماندار خرمدره وزیر کشور را به مجلس می کشاند


اظهارات فرماندار خرمدره در جلسه ستاد کرونا باعث شد تا نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای در توییتی از پاسخگویی وزیر کشور به این اظهارات در مجلس خبر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اظهارات فرماندار خرمدره در جلسه ستاد وقاحت ها شده، باید در مجلس پاسخگو باشید.

#جوشاندن_سر_تو_دیگ_آشغال اظهارات فرماندار خرمدره در جلسه ستاد کرونا شهرستان پس از آن جنجالی شد، که عده ای به آن اعتراض و آنرا توهین آمیز خوانده و خواستار عذرخواهی رسمی فرماندار شدند.

فرشید ملکی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در مورد جزییات سخنان فرماندار اظهار کرد: فرماندار در جلسته ستاد کرونا گفت؛ که اگر مسجدی باز باشد درب آنرا با جوشکاری می بندم.

تجمع مردم در مقابل دفتر امام جمعه به دنبال این اظهارات جمعی از جوانان و مردم ضمن تجمع در مقابل دفتر امام جمعه خرمدره خواستار عذرخواهی فرماندار در مورد اظهاراتش شدند، تجمعی که با حضور امام جمعه و دعوت وی از مردم برای خویشتنداری و قرائت بیانیه به پایان رسید.

در بیانیه مردم متدین و انقلابی شهرستان خرم دره در حمایت از حفظ حرمت مساجد آمده است: وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ مَنَعَ مَساجِدَ اللَّهِ أَنْ یُذْکَرَ فیهَا اسْمُهُ وَ سَعی‏ فی‏ خَرابِها کیست ستمکارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات فرماندار خرمدره وزیر کشور را به مجلس می کشاند

اظهارات فرماندار خرمدره وزیر کشور را به مجلس می کشاند