مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 17:502021-04-18ورزشي

یونایتد 3 - 1 برنلی؛ قدرت نمایی در دقایق پایانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شیاطین سرخ که به دنبال تثبیت جایگاه دومی خود در جدول لیگ برتر هستند، با درخشش در دقایق پایانی موفق شدند 1-3 برنلی را شکست بدهند.

- منچستریونایتد موفق شد در اولدترافورد 1-3 برنلی را مغلوب بکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، شیاطین سرخ که به دنبال تثبیت جایگاه دومی خود در جدول لیگ برتر هستند، با درخشش در دقایق پایانی موفق شدند 1-3 برنلی را شکست بدهند.

در دقیقه 10 و روی ارسال آرون فان بیساکا بود که پل پوگبا در مرکز محوطه جریمه فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر این ستاره فرانسوی راهی به دروازه برنلی نیافت.

در دقیقه 13 میسون گرینوود با حرکت از سمت چپ محوطه برنلی می توانست گل اول یونایتد را وارد دروازه برنلی بکند، اما ضربه او در اختیار فرال قرار گرفت.

دقایقی بعد و روی حرکت مارکوس راشفورد باز هم یونایتد صاحب موقعیت خوبی برای به ثمر رساندن اولین گل شد، اما این بار ضربه برونو فرناندز از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 38 و با ارسال راشفورد این میسون گرینوود بود که بدون مدافع یارگیر و در دهانه دروازه بهترین موقعیت را برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونایتد 3 - 1 برنلی؛ قدرت نمایی در دقایق پایانی

یونایتد 3 - 1 برنلی؛ قدرت نمایی در دقایق پایانی