مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-18اقتصادي

بانک رفاه کارگران به بازنشستگان تسهیلات مسکن پرداخت می کند


مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: به منظور رفاه حال بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به افراد فاقد مسکن، تسهیلات مسکن پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی در دیدار با هیأت مدیره کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جدید با توجه به سهمیه ای که برای این بانک در قانون بودجه در نظر گرفته شده است، پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فاقد مسکن در اولویت قرار دارد.

لله گانی افزود: با برنامه ریزی های اولیه قرار است وزارت مسکن و شهرسازی، زمین مورد نیاز را تأمین کند و بانک رفاه کارگران نیز با همراهی و کمک سازمان تأمین اجتماعی، تسهیلات به بازنشستگان فاقد مسکن پرداخت کند تا این افراد بتوانند نسبت به تهیه مسکن مورد نیاز خود اقدام کنند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان و مستمری بگیران تصریح کرد: در سال گذشته مبلغ تسهیلات قرض الحسنه به این گروه از مشتریان از 230 میلیارد به 2230 میلیارد تومان افزایش یافت و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامتی آن ها، 330 هزار فقره تسهیلات به صورت غیرحضوری و حضوری پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک رفاه کارگران به بازنشستگان تسهیلات مسکن پرداخت می کند

بانک رفاه کارگران به بازنشستگان تسهیلات مسکن پرداخت می کند