مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-18پزشكي

امام جمعه آبادان واکسن دریافت نکرده است / تایید تخلف برخی مدیران شهرداری


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان آخرین وضعیت رسیدگی به مساله استفاده از واکسن سهمیه پاکبانان آبادانی توسط افراد غیر پاکبان را تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان آخرین وضعیت رسیدگی به مساله استفاده از واکسن سهمیه پاکبانان آبادانی توسط افراد غیر پاکبان را تشریح کرد.

دکتر شکراله سلمان زاده با اشاره به آخرین وضعیت بیماری در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: همچنان موارد ابتلا و ورودی به بیمارستان ها بالا است.

در شبانه روز گذشته حدود 200 بیمار جدید شناسایی و حدود 70 بیمار در بیمارستان ها بستری شده اند که این وضعیت موجب شد ظرفیت بیمارستان های پذیرای بیماران کرونا در جنوب غرب خوزستان به حالت تکمیل برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در پی این شرایط، کمیته های بحران در بیمارستان ها تشکیل شده است تا ظرفیت تخت های بیمارستانی افزایش یابد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص تزریق واکسن سهمیه پاکبانان آبادانی به افرادی غیر از پاکبانان گفت: مصاحبه ای با بخش خبر 23 داشتم و خبری در فضای مجازی منتشر شد و ابعاد ملی و بین المللی پیدا کرد که متاسفانه موجب خدشه دار شدن نام و حتی شهروندان آبادان شد که جای تاسف دارد.

سلمان زاده گفت: من بیان کردم که برخی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آبادان اقدام به تزریق واکسن کرده اند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه آبادان واکسن دریافت نکرده است / تایید تخلف برخی مدیران شهرداری

امام جمعه آبادان واکسن دریافت نکرده است / تایید تخلف برخی مدیران شهرداری