مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 15:552021-04-18اقتصادي

احتمال بروز بحران در بازار گندم و قاچاق آن جدی گرفته شود


رییس اتاق ایران با اشاره به حواشی خرید تضمینی گندم و وضعیت آبی کشور، در خصوص احتمال بروز بحران در بازار گندم و تولیدات وابسته به آن و شکل گیری بازار سیاه و قاچاق هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتاق ایران، رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به وضعیت آبی کشور و خشک سالی پیش رو گفت: به نظر می رسد موضوع کم آبی و احتمال بروز خشک سالی در سال جاری، هنوز از جانب دستگاه های متولی و بخش های اثرگذار جدی تلقی نشده و به مثابه دیگر امور، باید در این بحث نیز به مرز بحران برسیم تا موضوع برای متولیان امر اولویت یافته و برای آن چاره جویی صورت بگیرد.

غلامحسین شافعی در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی، عنوان کرد: از استاندار خراسان رضوی تقاضا داریم تا در این رابطه اقدامی صورت دهد و با مأمور کردن شورای گفت وگو به بررسی راهکارهای مقابله با پدیده خشک سالی در استان، نظرات و پیشنهادات متولیان امر و نخبگان این حوزه را اخذ و ارائه کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در ادامه از اثرات خشک سالی بر تولیدات کشاورزی و به ویژه گندم سخن به میان آورد و توضیح داد: در خصوص نرخ تضمینی خرید گندم از کشاورزان متأسفانه با شرایط ناگواری مواجهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بروز بحران در بازار گندم و قاچاق آن جدی گرفته شود

احتمال بروز بحران در بازار گندم و قاچاق آن جدی گرفته شود