مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 15:052021-04-18حوادث

بازداشت عوامل تهیه و انتشار کلیپ ساختگی تعرض به یک روحانی


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی و بازداشت افرادی خبر داد که با تهیه و انتشار یک کلیپ ساختگی در فضای مجازی، توهین و تعرض به یک یک روحانی را به تصویر کشیده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سرهنگ جلیل موقوفه ای یرییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت افرادی که با انتشار یک کلیپ ساختگی، توهین و تعرض به یک روحانی را به تصویر کشیده بودند، عنوان کرد: حدود ساعت 18 روز جمعه پنج پسر جوان حدوداً 22 تا 23 ساله در منطقه پاسداران، خیابان بوستان ششم، اقدام به تهیه کلیپی کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در کلیپ مذکور، یکی از این پسران جوان ضمن بی احترامی به یک روحانی معمم، زیر گوش وی زده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتشار این کلیپ، عوامل پلیس پیشگیری به سرعت، نسبت به شناسایی افرادی که در نشر و بازنشر کلیپ مذکور دخیل بودند، اقدام کردند.

وی ادامه داد: صبح امروز چهار نفر از افرادی که در انتشار و بازنشر این کلیپ در فضای مجازی نقش داشتند، بازداشت شده و به کلانتری 102 پاسداران منتقل شدند.

موقوفه ای بیان کرد: اقدامات بعدی درباره شناسایی دو نفر دیگر که از بازیگران این کلیپ بودند، ادامه یافت که در بررسی ها مشخص شد، پسری جوان حدوداً 22 ساله و مردی حدوداً 50 ساله در کلیپ مذکور بازی کرده اند و این کلیپ ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عوامل تهیه و انتشار کلیپ ساختگی تعرض به یک روحانی

بازداشت عوامل تهیه و انتشار کلیپ ساختگی تعرض به یک روحانی