مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-18ورزشي

اتفاقات عجیب در عربستان/ مراقبت ویژه از استقلالی ها در حیاط هتل!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بروز شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر اینکه قرنطینه داخل هتل محل اقامت استقلالی ها به طور کامل رعایت نمی شود و اعضای کاروان تیم هم مشکل چندانی برای خروج از هتل ندارند، - اتفاقات عجیب در عربستان/ مراقبت ویژه از استقلالی ها در حیاط هتل! بروز شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر اینکه قرنطینه داخل هتل محل اقامت استقلالی ها به طور کامل رعایت نمی شود باعث شد تا مسئولان باشگاه نسبت به آن واکنش نشان دهند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بروز شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر اینکه قرنطینه داخل هتل محل اقامت استقلالی ها به طور کامل رعایت نمی شود و اعضای کاروان تیم هم مشکل چندانی برای خروج از هتل ندارند، باعث شده تا مسئولان باشگاه نسبت به آن واکنش نشان دهند.

استقلالی ها مدعی اند چنین مواردی اصلاً با آنچه که آنها در عربستان با آن مواجه هستند، منطبق نیست.

خروج فقط با اتوبوسیکی از مدیران باشگاه استقلال در رابطه با حرف و حدیث های ایجاد شده به خبر ورزشی می گوید: کاروان ما تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد و تحت هیچ شرایطی به کسی اجازه خروج از هتل داده نمی شود.

در فضای مجازی شایعه کرده اند استقلالی ها می توانند آزادانه برای خرید از هتل خارج شوند در حالی که ما حتی اجازه قدم زدن در خیابان منتهی به هتل را نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات عجیب در عربستان/ مراقبت ویژه از استقلالی ها در حیاط هتل!

اتفاقات عجیب در عربستان/ مراقبت ویژه از استقلالی ها در حیاط هتل!