مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-18ورزشي

شناسایی استعدادهای برتر تکواندو در البرز


مسئول کمیته استعدادیابی البرز، گفت: با شکل گیری کمیته استعدادیابی شهرستان ها بحث رصد و استعدادیابی تکواندوکاران در تمام نقاط استان با جدیت پیگیری می شود.

- احسان افراسیابی، مسؤول کمیته استعدادیابی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، با اشاره به شروع فعالیت کمیته از آبان ماه سال 99، گفت: با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه شیوع بیماری همراه شد.

این مقام مسؤول یادآورشد: از آنجاییکه تکواندو استان البرز دارای جمعیت فراوانی است که میان آن ها استعدادها و مدعیان بسیاری در میادین مختلف وجود دارد که توقعات از استان به مراتب بالاتر از دیگر استان ها است.

به همین دلیل تاکنون چندین جلسه با اعضا کمیته و مسئولین هیات برگزار و با کسب نقطه نظرات و نکات کارشناسی سعی کردیم برنامه هایی برنامه ریزی و اجرایی کنیم.

افراسیابی افزود: از دیگر اقدامات در این کمیته تهیه فرم و جمع آوری اطلاعات مربیان در بخش پومسه و هان مادانگ بود.

علی الرغم محدودیت ها با همکاری پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اقدام به پیکرسنجی و تست های استعدادیابی در رده سنی نونهالان کردیم.

مسؤول کمیته استعداد یابی تصریح کرد: برای سال 1400 جدول زمانی فراخوان های عمومی را تهیه وتدوین شده و طبق جدول رویدادها را عملیاتی می کنیم و پس از آن به پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی استعدادهای برتر تکواندو در البرز

شناسایی استعدادهای برتر تکواندو در البرز