مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-18فرهنگي

برگزاری کنگره «پیامبر رحمت» در فارس


دبیر کنگره جهانی«محمد (ص) پیامبر رحمت، در آینه ادب و هنر» گفت: این کنگره به میزبانی شیراز برگذار خواهد شد و علاقه مندان تا انتهای مردادماه فرصت داشته تا در این رویداد جهانی شرکت کنند.

- شیراز- دبیر کنگره جهانی محمد (ص) پیامبر رحمت، در آینه ادب و هنر گفت: این کنگره به میزبانی شیراز برگذار خواهد شد و علاقه مندان تا انتهای مردادماه فرصت داشته تا در این رویداد جهانی شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد تقوایی بعد از ظهر یکشنبه در نشست رسانه ای کنگره جهانی محمد (ص) پیامبر رحمت، در آیینه ادب و هنر، بیان کرد: یکی از اهدافی که این کنگره داشته است ایجاد و تکمیل مجموعه ای چند زبانه که متمرکز بر معرفی پیامبر (ص) باشد این در حالی است که تاکنون این موضوع در جهان اسلام مغفول مانده و هنوز نتوانسته ایم از طریق شبکه سازی و ایجاد هم افزایی به این مهم دستیابیم.

وی در ادامه تصریح کرد: هنر زبان مشترک تمام جهان است و می تواند برتمام جان ها اثر گذار باشد پیامبر نیز پیامبر تمام جهانیان بوده و باید تعالیم ایشان بر جهان سایه بی افکند از این رو یکی دیگر از اهدافی که در این کنگره شاهد آن هستیم بی اثرردن توهین ها و اسلام هراسی است و سعی شده تا مطالبی که در این کنگره منتشر می شود مبتنی بر 7 زبان زنده دنیا بوده و شامل رشته های مختلف هنری نیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره «پیامبر رحمت» در فارس

برگزاری کنگره «پیامبر رحمت» در فارس