مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-18بين الملل

2 کشتی جنگی انگلیسی راهی دریای سیاه می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع در نیروی دریایی سلطنتی انگلیس از اعزام دو کشتی جنگی این کشور به دریای سیاه در ماه مه (ماه میلادی آتی) خبر داد و گفت این حرکت برای نشان دادن همبستگی با اوکراین و ناتو در منطقه در برابر وضعیت در مرز روسیه .

- در ادامه تنش ها در مرز اوکراین و روسیه و مواضع و اقدامات مداخله جویانه کشور های غربی در حمایت از کی یف، دو کشتی جنگی انگلیسی راهی دریای سیاه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع در نیروی دریایی سلطنتی انگلیس از اعزام دو کشتی جنگی این کشور به دریای سیاه در ماه مه (ماه میلادی آتی) خبر داد و گفت این حرکت برای نشان دادن همبستگی با اوکراین و ناتو در منطقه در برابر وضعیت در مرز روسیه و اوکراین انجام می گیرد.

به گزاش خبرگزاری تاس به نقل از ساندی تایمز ، یک ناوشکن نوع 45 مجهز به موشک های ضدهوایی و ناوچه نوع 23 از ناوگان نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در دریای مدیترانه جدا می شوند و با گذر از تنگه بسفر وارد دریای سیاه خواهند شد.

بنا بر گزارش ها، این تصمیم در حمایت از اوکراین بعد از آن اتخاذ شده که آمریکا از برنامه خود برای اعزام دو ناو به دریای سیاه به منظور ممانعت از تشدید بیشتر تنش ها در منطقه و با روسیه عقب نشینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشتی جنگی انگلیسی راهی دریای سیاه می شوند

2 کشتی جنگی انگلیسی راهی دریای سیاه می شوند