مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-18دانش

کنفرانس بین المللی صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی در اردبیل برگزار می شود


رییس پژوهشکده مدیریت آب دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست 19 و 20 خرداد سال 1400 به همت این پژوهشکده در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس پژوهشکده مدیریت آب دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست 19 و 20 خرداد سال 1400 به همت این پژوهشکده در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

علی رسول زاده در گفت وگو با ایسنا از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست 19 و 20 خرداد سال 1400 به همت پژوهشکده مدیریت آب دانشگاه محقق اردبیلی در این دانشگاه خبر داد.

وی با بیان اینکه تغییر روابط انسان و محیط زیست و پیشرفت های فناوری باعث تغییر الگوی زندگی انسان شده است که می توان هم به کنترل مخاطرات محیطی امیدوار بود و هم تشدید خطرات طبیعی را انتظار داشت، افزود: تشدید بحران کم آبی، وقوع سیلاب های متعدد، کاهش حاصلخیزی و فرسایش اراضی، افت آب های زیرزمینی و وقوع ریزگردها اهمیت و ضرورت حفظ منابع طبیعی و مدیریت جامع حوزه های آبخیز را برجسته می کند.

رسول زاده تصریح کرد: در این راستا، ارتقای وضعیت معیشت بهره برداران از منابع آب و خاک، احیای زیست بوم های جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی در اردبیل برگزار می شود

کنفرانس بین المللی صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی در اردبیل برگزار می شود