مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-18سياسي

عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی برای اشتغال و مسکن خانواده ایثارگران لرستان


مدیرکل بنیاد شهید لرستان با بیان اینکه6859 بیکار در سامانه ثبت شده است، گفت: متاسفانه دستگاه های اجرایی از جمله اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و صمت برای ایجاد اشتغال خانواده ایثارگران پای کار نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمود زرین جویی در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه 6300 شهید، 16 هزار و 445 جانباز  و  833 آزاده سرافراز در لرستان داریم، عنوان کرد: 260 جانباز  70 درصد در استان وجود دارد، همچنین 9600 جانباز زیر 25 درصد در استان داریم که این افراد با مشکل معیشتی و رفاهی مواجه هستند.

وی به برگزاری کنگره 6300 شهید استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری این کنگره مسائل، مشکلات و کمبودها در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مرتفع شود.

تدوین فرهنگ نامه شهدا از اقداماتی است که مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به آن اشاره کرد.

زرین جویی با اشاره به جمع آوری و تدوین وصیت نامه شهدا عنوان کرد:  1400 وصیت نامه شهدا جمع آوری شده که 600 نسخه آن دست خط شهدا است ، تاکنون  139 خانواده شهدا را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: همین فروردین سال جاری 17 مادر و شش پدر  شهید همچنین شش جانباز فوت شده اند که  آماربالایی است، بنابراین ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی برای اشتغال و مسکن خانواده ایثارگران لرستان

عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی برای اشتغال و مسکن خانواده ایثارگران لرستان