مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-18سياسي

واکسیناسیون در ایران پولی می شود؟


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در واکنش به زمزمه هایی پیرامون پولی شدن واکسیناسیون کرونا در ایران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، همه حواشی از اطلاعیه امروز جمعیت هلال احمر آغاز شد؛ هلال احمر در اطلاعیه ای تاکید کرد این جمعیت در روز های آتی واکسن کرونا وارد می کند، اما این واکسن ها رایگان نخواهد بود ؛ از این اطلاعیه اینگونه استنباط شد که واکسیناسیون کرونا در ایران برخلاف آنچه پیش تر گفته شده رایگان نخواهد بود.

علیرضا رییسی ، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت وگو با میزان در واکنش به زمزمه هایی پیرامون پولی شدن واکسیناسیون کرونا، مطرح می شود، با بیان اینکه در این خصوص دو مسئله مطرح است که باید از یکدیگر تفکیک شود، گفت: در برنامه ملی واکسیناسیون گروه های هدف در کشور تعیین شدند و در این برنامه واکسیناسیون چه با واکسن خارجی چه ایرانی رایگان خواهد بود.

معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه برخی عجله دارند و صبر نمی کنند تا طبق سند ملی واکسیناسیون واکسن را دریافت کنند، افزود: این افراد برای دریافت واکسن کرونا به خارج از کشور مراجعه می کنند که ممکن است از آنها کلاهبرداری شود و یا اصلا واکسن تقلبی به آنها تزریق شود، بر همین اساس، ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز داده تا افراد و یا شرکت ها با ارز نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون در ایران پولی می شود؟

واکسیناسیون در ایران پولی می شود؟