مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-18اقتصادي

آزادی 10 زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد در البرز


در راستای اجرای طرح نذر هشتم، 10 زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد با کمک خیرین و ستاد دیه فردیس از زندان آزاد شدند.

- اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان های استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج،  گفت: به منظور اجرای طرح نذر هشتم در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان 10 زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد با کمک خیرین، و منابع ستاد دیه از زندان فردیس آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان های استان البرز در خصوص میزان بدهی این زندانیان، ادامه داد: مجموع بدهی این زندانیان مبلغ 69 میلیارد و 470 میلیون ریال بوده که پس از گفتگو با شکات و اخذ تخفیف از آنان مبلغ 2 میلیارد و 370 میلیون ریال به شکات پرداخت و این تعداد که احدی از آنان خانم بود همزمان با سفر رییس سازمان زندان ها به استان البرز از زندان آزاد شدند.

جمیاری در ادامه به حمایت های انجام شده از زندانیان و خانواده آن ها اشاره کرد و یادآور شد: در 6 ماه گذشته به همراه مقامات قضایی و استانی از 100 خانواده زندانی سرکشی کرده ایم.

این مقام مسؤول یادآور شد: با کمک خیرین، ستاد دیه و مرکز نیکوکاری شهدای زندان های البرز تعداد 350 زندانی جرایم غیر عمد و 250 زندانی بدهکار مالی جرایم عمدی که حبس آن ها تمام شده بود اما به دلیل بدهی در زندان بودند، آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 10 زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد در البرز

آزادی 10 زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد در البرز