مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-18اقتصادي

فراخوان ثبت نام متقاضیان راه اندازی نیروگاه خورشیدی خانگی در قم


مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان قم از علاقه مندان برای راه اندازی نیروگاه های خورشیدی خانگی به منظور تولید برق پنج کیلو وات ساعت در قم برای شرکت در طرح جهاد روشنایی دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمود داودآبادی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان بسیج سازندگی با همکاری و دولت از جمله محاسن و ویژگی های این طرح است.

  داودآبادی افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح بالغ بر 75 میلیون تومان است که شامل خرید کلیه تجهیزات و لوازم اعم از پنل خورشیدی، کنتور، کابل و .

می باشد.

وی به شرایط و مدارک لازم برای اجرای طرح نیروگاه خورشیدی تولید برق پنج کیلو وات ساعت اشاره کرد و گفت: وجود حداقل 60 متر مربع فضا، ارائه سند مالکیت و یا قولنامه توسط صاحب ملک، ارائه قبض برق و عدم وجود چک برگشتی برای متقاضی از جمله شرایط مورد نیاز برای اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه متقاضیان می توانند برای پیگیری ثبت نام در این طرح به مدیریت اشتغال سازمان بسیج سازندگی استان قم واقع در میدان امام خمینی (ره)، کوچه 22، پلاک 13 مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی صورت گرفته و میانگین برخورداری از خورشید در فصول مختلف سال بازگشت سرمایه در مدتی بالغ بر چهار سال صورت می گیرد و پس از آن در حدود 16 سال در سود خالص فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ثبت نام متقاضیان راه اندازی نیروگاه خورشیدی خانگی در قم

فراخوان ثبت نام متقاضیان راه اندازی نیروگاه خورشیدی خانگی در قم