مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-18بين الملل

زاخارووا: پراگ از عاقبت اقدام خود به خوبی آگاه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه، به اقدام جمهوری چک در اخراج 18 دیپلمات روس واکنش نشان داد و گفت: - سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اخراج دیپلمات های این کشور از جمهوری چک اظهار داشت که پراگ به خوبی از عاقبت این قبیل اقدامات آگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه، به اقدام جمهوری چک در اخراج 18 دیپلمات روس واکنش نشان داد و گفت: پراگ به خوبی از عاقبت این قبیل اقدامات آگاه است.

جمهوری چک دیروز شنبه اعلام کرد که 18 دیپلمات روس را به دلیل جاسوسی و دست داشتن در انفجار یک انبار مهمات نظامی در سال 2014 اخراج می کند.

آندری بابیش نخست وزیر جمهوری چک گفته است که تصمیم اخراج دیپلمات های روس براساس شواهد صریح ارائه شده توسط سرویس های اطلاعاتی و امنیتی چک در خصوص دخالت عوامل نظامی روسیه در انفجار گسترده در یک شهر شرقی اتخاذ شده است.

آندری بابیش اضافه کرده است: جمهوری چک یک کشور مستقل است و می بایست به طور مقتضی براساس شواهد بی سابقه به دست آمده، واکنش نشان دهد.

یان هَماچِک وزیر خارجه جمهوری چک، هم گفته است به این افراد 48 ساعت مهلت داده شده تا خاک جمهوری چک را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاخارووا: پراگ از عاقبت اقدام خود به خوبی آگاه است

زاخارووا: پراگ از عاقبت اقدام خود به خوبی آگاه است