مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-18سياسي

قرنطینه خانگی 17 هزار کرونایی در اردبیل


در پیک چهارم کرونا 580 نفر در بیمارستان ها بستری شده اند و بیش از 17 هزار نفر تست مثبت در خانه های خود قرنطینه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، اکبر بهنام جو در جلسه قرارگاه شهید سلیمانی با بیان اینکه در پیک چهارم کرونا 580 نفر در بیمارستان ها بستری شده اند و بیش از 17 هزار کرونایی در خانه ها قرنطینه شده اند، عنوان کرد: برای کاهش این میزان ابتلا باید مردم احساس مسئولیت کرده با مسئولان و دستگاه های متولی همکاری های لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از افراد قرنطینه شده، افزود: خانواده ها نیز باید مبتلایان را تحت نظر داشته باشند تا حداقل 14 روز از خانه بیرون نیایند تا دوران نقاهتشان طی شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: اگر افرادی که ناقل هستند احساس مسئولیت نکنند، قطع زنجیره کرونا به سختی اتفاق می افتد چرا که در تمام استان های کشور وضعیت به رنگ قرمز در آمده است.

فرمانده قرارگاه شهید سلیمانی با اشاره به اینکه از اول سال با همه فرمانداران در شهرستان ها ارتباط بصورت ویدئو کنفرانس برقرار می شود، گفت: تذکرات لازم به مسئولان شهرستانی داده شده و همه در راستای کاهش آمار مبتلایان تلاش می کنند.

بهنام جو ادامه داد: با بهره گیری از تمام ظرفیت ها اعم از پایگاه های مقاومت، هلال احمر و مراکز بهداشتی به کمک مردم خواهیم رفت و امیدواریم مردم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه خانگی 17 هزار کرونایی در اردبیل

قرنطینه خانگی 17 هزار کرونایی در اردبیل