مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-18اجتماعي

وضعیت جوی قزوین تا پایان فروردین پایدار است


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا سه شنبه 31 فروردین وضعیت جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است، برای ساعات بعدازظهر و شب چهارشنبه اول اردیبهشت و پنج شنبه دوم اردیبهشت گذر امواج ناپایدار را از تراز میانی جو خواهیم داشت.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا سه شنبه 31 فروردین وضعیت جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است، برای ساعات بعدازظهر و شب چهارشنبه اول اردیبهشت و پنج شنبه دوم اردیبهشت گذر امواج ناپایدار را از تراز میانی جو خواهیم داشت.

مهدی آخوندی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا سه شنبه 31 فروردین وضعیت جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است، برای ساعات بعدازظهر و شب چهارشنبه اول اردیبهشت و پنج شنبه دوم اردیبهشت گذر امواج ناپایدار را از تراز میانی جو خواهیم داشت که باعث افزایش ابر، گاهی وزش باد و در پاره ای از مناطق رگبار و بارش های پراکنده می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه تا پایان هفته روند افزایش نسبی را شاهد خواهیم بود، عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته آوج با پنج و رازمیان با 27 درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرهای استان بودند، دمای قزوین نیز بین هشت و 24 درجه سلسیوس در نوسان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جوی قزوین تا پایان فروردین پایدار است

وضعیت جوی قزوین تا پایان فروردین پایدار است