مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-18اقتصادي

برخی افراد با مجوز صوری اراضی کشاورزی را تغییر کاربری می دهند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی باید نظارت دقیق بر عملکرد نظام کشاورزی داشته باشد گفت: برخی با مجوز صوری اراضی کشاورزی را تغییر کاربری میدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی صبح یکشنبه در اولین جلسه کارگروه زیربنایی سال 1400 با اشاره به لزوم مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: برخی افراد با گرفتن مجوزهای صوری، اقدام به تغییر کاربری زمین های کشاورزی و ساخت و ساز در این زمین ها می کنند.

وی افزود: مطابق بررسی های صورت گرفته برخی از افراد سودجو با توجیه ایجاد اشتغال و اخذ برخی مجوزها از سازمان جهاد کشاورزی و تأیید سازمان نظام کشاورزی نسبت به ایجاد سازه های غیرمتعارف، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و ساز غیرمجاز اقدام می کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: جهاد کشاورزی باید نسبت به نظارت دقیق بر عملکرد نظام کشاورزی اقدام کند همچنین شهرداری ها و نظام مهندسی و راه و شهرسازی اقدامات لازم جهت انضباط بخشی به ساخت و سازها و کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز را به عمل آورده و با تشکیل گروه های مشترک کاری و کارشناسی از ظرفیت های قانونی نیز در این مورد بهره بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی افراد با مجوز صوری اراضی کشاورزی را تغییر کاربری می دهند

برخی افراد با مجوز صوری اراضی کشاورزی را تغییر کاربری می دهند